Traktorius su frontaliniu krautuvu ir padargais
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Valstybės įmonė Valstybinių miškų urėdija
132340880
Pramonės pr. 11 A
Kaunas
51327
LT
Asmuo ryšiams:
Jurga Stonienė
Telefonas:
+370 52734021
El. paštas:
jurga.stoniene@vmu.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
www.vmu.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/8835
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=684714Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=684714&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Miškininkystė
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Traktorius su frontaliniu krautuvu ir padargais
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
16700000
-
Traktoriai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Traktorius su frontaliniu krautuvu, skirtas įvairiems darbams su padargais (palečių šakės,
rulonų griebtuvai).
rulonų griebtuvai).
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
16700000
-
Traktoriai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Vienas traktorius su frontaliniu krautuvu ir padargais skirtas projekto „Stumbrų apsaugos
priemonių įgyvendinimas“ veiklų įgyvendinimui.
priemonių įgyvendinimas“ veiklų įgyvendinimui.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pabaiga:
2023-06-30
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
„Stumbrų apsaugos priemonių įgyvendinimas“
Projekto Nr. 05.5.1-APVA-V-018-01-0006.
Projekto Nr. 05.5.1-APVA-V-018-01-0006.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, deklaruodamas, kad atitinka reikalavimus tiekėjų kvalifikacijai, teikiant pasiūlymą
turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD). Atskirą
EBVPD pildo:
1. tekėjas;
2. kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė);
3. kiekvienas ūkio subjektas, jeigu tiekėjas remiasi jo pajėgumais, kad atitiktų reikalavimus
tiekėjams, išskyrus ekspertus, kurie pirkimo laimėjimo ir sutarties sudarymo atveju bus
įdarbina tiekėjo (šių ekspertų EBVPD teikti nereikia).
EBVPD turi pateikti visi pirkime dalyvaujantys tiekėjai, o dokumentų, kurie patvirtina, kad
tiekėjas atitinka reikalavimus tiekėjų kvalifikacijai, prašoma pateikti tik iš to tiekėjo, kurio
pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus gali būti pripažintas laimėjusiu.
turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD). Atskirą
EBVPD pildo:
1. tekėjas;
2. kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė);
3. kiekvienas ūkio subjektas, jeigu tiekėjas remiasi jo pajėgumais, kad atitiktų reikalavimus
tiekėjams, išskyrus ekspertus, kurie pirkimo laimėjimo ir sutarties sudarymo atveju bus
įdarbina tiekėjo (šių ekspertų EBVPD teikti nereikia).
EBVPD turi pateikti visi pirkime dalyvaujantys tiekėjai, o dokumentų, kurie patvirtina, kad
tiekėjas atitinka reikalavimus tiekėjų kvalifikacijai, prašoma pateikti tik iš to tiekėjo, kurio
pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus gali būti pripažintas laimėjusiu.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Prekės turi būti patiektos ne vėliau kaip iki 2023 m. gegužės 30 d.
2. Tiekėjui laiku pristačius Sutarties sąlygas atinkančias Prekes Pirkėjo RP sumoka Tiekėjui
Sutartyje nustatytą kainą, pagal informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis Tiekėjo
pateiktą e. Sąskaitą, per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų Sutarties Bendrųjų sąlygų 5 skyriuje
nustatyta tvarka.
3. Jeigu Tiekėjas vėluoja patiekti, pakeisti Prekes ar ištaisyti jų trūkumus, Pirkėjas <...>
skaičiuoja 0,02 (dviejų šimtųjų) procento dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą kalendorinę
dieną nuo laiku nepatiektų, nepakeistų ir (ar) Prekių su trūkumais kainos.
4. Jei Pirkėjas uždelsia atsiskaityti už kokybiškas Prekes per Sutartyje nurodytą terminą,
Tiekėjas nuo kitos dienos skaičiuoja Pirkėjui 0,02 (dviejų šimtųjų) procento dydžio delspinigius
nuo laiku neapmokėtos sumos.
2. Tiekėjui laiku pristačius Sutarties sąlygas atinkančias Prekes Pirkėjo RP sumoka Tiekėjui
Sutartyje nustatytą kainą, pagal informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis Tiekėjo
pateiktą e. Sąskaitą, per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų Sutarties Bendrųjų sąlygų 5 skyriuje
nustatyta tvarka.
3. Jeigu Tiekėjas vėluoja patiekti, pakeisti Prekes ar ištaisyti jų trūkumus, Pirkėjas <...>
skaičiuoja 0,02 (dviejų šimtųjų) procento dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą kalendorinę
dieną nuo laiku nepatiektų, nepakeistų ir (ar) Prekių su trūkumais kainos.
4. Jei Pirkėjas uždelsia atsiskaityti už kokybiškas Prekes per Sutartyje nurodytą terminą,
Tiekėjas nuo kitos dienos skaičiuoja Pirkėjui 0,02 (dviejų šimtųjų) procento dydžio delspinigius
nuo laiku neapmokėtos sumos.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
Pagreitinta procedūra
Pagrindimas:
Buvo atlikta rinkos apklausa ir jos metu išsiaiškinta, kad 3 tiekėjai turi keliamus reikalavimus atitinkantį traktorių. Atsižvelgiant į tai, kad PO siekia įsigyti standartinį produktą ir į tai, kad traktorius reikalingas pavasario darbams atlikti, todėl yra nustatyti trumpesni pristatymo terminai, vykdome pagreitintas procedūras.
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-02-20
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-02-20
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūros terminus numato VPĮ
VI.5)
Paskelbimo data
2023-01-31
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. D1-401 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |