Šeštadienis, gruodžio 06 d.

Ugdymo (mokslo) paskirties pastato, esančio Piliuonos k., Taikos pl. 54, Taurakiemio sen. kapitalinio remonto darbų su darbo projekto parengimu pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Kauno rajono savivaldybės administracija
188756386
Savanorių pr. 371
Kaunas
49500
LT
Asmuo ryšiams: Neringa Kolaitienė
Telefonas: +370 67010718
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.krs.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=680022
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Ugdymo (mokslo) paskirties pastato, esančio Piliuonos k., Taikos pl. 54, Taurakiemio sen. kapitalinio remonto darbų su darbo projekto parengimu pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45453000  -  Kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkami ugdymo (mokslo) paskirties pastato, esančio Piliuonos k., Taikos pl. 54, Taurakiemio sen. kapitalinio remonto darbai.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 1157024.79  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71220000  -  Architektūrinio projektavimo paslaugos
71354300  -  Kadastrinio tyrinėjimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas: 1) ugdymo (mokslo) paskirties pastato, esančio Piliuonos k., Taikos pl. 54, Taurakiemio sen. kapitalinio remonto darbai; 2) darbo projekto parengimo paslaugos; 3) elektroninio statybos žurnalo užsakymas (prenumeratos užsakymas, statybos žurnalo pildymas ir saugojimas ir po statybos darbų baigimo jo pilnas perleidimas perkančiajai organizacijai); 4) statybos užbaigimą patvirtinančių dokumentų (parengta ir po Nekilnojamojo turto kadastro tvarkytojo išankstinės patikros suderinta kadastro duomenų byla, žemės sklypo kadastrinių duomenų patikslinimas ir įregistravimas; požeminių inžinerinių tinklų kontrolinės geodezinės nuotraukos; žemės sklypo su statiniais geodezinės nuotraukos (tuo atveju, kai statinių kadastro duomenų bylose nėra nurodyti atstumai nuo statinių iki sklypo ribų ir statinių aukštis), statybos užbaigimo procedūros atlikimas (sukeliant Deklaraciją apie statybos užbaigimą į IS „Infostatyba“) parengimas, (toliau – Darbai), kuriuos tiekėjas turės atlikti vadovaudamasis prie pirkimo dokumentų pridėtu techniniu projektu.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Darbų atlikimo terminas  /  Lyginamasis svoris:  15
Kaina  -  Lyginamasis svoris:  85
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 1157024.79  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 15
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Šio skelbimo II.2.7) punkte ,,Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė" punkte, nurodytas maksimalus sutarties galiojimo terminas 15 mėn. Pažymime, kad sutarties galiojimo terminas gali būti ir trumpesnis, priklausys nuo pirkimo laimėtojo pasiūlyto darbų atlikimo termino.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai deklaruodami, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 46 str. nuostatomis ir, kad kvalifikacija atitinka pirkimo sąlygų reikalavimus, kartu su pasiūlymu turi pateiki užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą, pagal pirkimo sąlygų 4 priedą.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Sutarties įvykdymas turi būti užtikrinamas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantiją ar draudimo bendrovės laidavimo raštu (kartu su apmokėjimą įrodančio dokumento kopija). Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė – 5 proc. nuo sutarties vertės be PVM.
2.Delspinigiai dėl Darbų vėlavimo – 0,03 proc. nuo neįvykdytų įsipareigojimų vertės per dieną.
Delspinigiai dėl vėluojančio mokėjimo – 0,03 proc. laiku neapmokėtos sumos per dieną.
3. Sutartyje numatyta tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėjais galimybė.
4. Apmokėjimo terminas – ne vėliau kaip per 30 k. d. nuo atsiskaitymo dokumentų pateikimo dienos. Sąskaitos turi būti teikiamos, naudojantis informacinės sistemos "E. sąskaita" priemonėmis.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-01-06
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-01-06
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-12-22

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.