Ugdymo (mokslo) paskirties pastato, esančio Piliuonos k., Taikos pl. 54, Taurakiemio sen. kapitalinio remonto darbų su darbo projekto parengimu pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kauno rajono savivaldybės administracija
188756386
Savanorių pr. 371
Kaunas
49500
LT
Asmuo ryšiams:
Neringa Kolaitienė
Telefonas:
+370 67010718
El. paštas:
neringa.kolaitiene@krs.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.krs.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4624
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=716277Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=716277&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Ugdymo (mokslo) paskirties pastato, esančio Piliuonos k., Taikos pl. 54, Taurakiemio sen. kapitalinio remonto darbų su darbo projekto parengimu pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45453000
-
Kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkami ugdymo (mokslo) paskirties pastato, esančio Piliuonos k., Taikos pl. 54, Taurakiemio sen. kapitalinio remonto darbai, su darbo projekto ir dokumentų, privalomų statybos užbaigimo procedūrai atlikti parengimu.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 1157024.79
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71220000
-
Architektūrinio projektavimo paslaugos
71354300
-
Kadastrinio tyrinėjimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Taikos pl. 54, Piliuonos k., Taurakiemio sen., Kauno r. sav.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas:
1. ugdymo (mokslo) paskirties pastato, esančio Piliuonos k., Taikos pl. 54, Taurakiemio sen. kapitalinio remonto darbai;
2. darbo projekto parengimo paslaugos;
3. elektroninio statybos žurnalo užsakymas (prenumeratos užsakymas, statybos žurnalo pildymas ir saugojimas ir po statybos darbų baigimo jo pilnas perleidimas perkančiajai organizacijai);
4. dokumentų, privalomų statybos užbaigimo procedūrai atlikti parengimas:
4.1. parengta ir po Nekilnojamojo turto kadastro tvarkytojo išankstinės patikros suderinta statinio kadastro duomenų byla;
4.2. žemės sklypo kadastrinių duomenų patikslinimas ir įregistravimas;
4.3. požeminių inžinerinių tinklų kontrolinės geodezinės nuotraukos;
4.4. žemės sklypo su statiniais geodezinės nuotraukos (tuo atveju, kai statinių kadastro duomenų bylose nėra nurodyti atstumai nuo statinių iki sklypo ribų ir statinių aukštis);
4.5. statinio energetinio naudingumo sertifikatas;
4.6. garso klasifikavimo protokolas;
4.7. akredituotos įstaigos atliktos, vaikų žaidimų aikštelės patikrinimo (įvertinimo) dokumentas;
4.8. statybos užbaigimo procedūros atlikimas (sukeliant Deklaraciją apie statybos užbaigimą į IS „Infostatyba“).
Tiekėjo įsipareigojimai apibrėžti 1 - 4 punktuose toliau vadinami – Darbai.
Tiekėjas turės atlikti Darbus, vadovaudamasis parengtu UAB „Dalis erdvės“ techniniu projektu „Ugdymo (mokslo) paskirties pastato, Taikos pl. 54, Piliuona, Taurakiemio sen., Kauno raj. sav., kapitalinio remonto ir gyvenamųjų patalpų paskirties keitimo į mokslo projektas” Nr. 174729, pateiktu pirkimo sąlygų 2 priede.
Darbo projekte turi būti numatyta, kad statyboje naudojamos statybinės medžiagos atitiktų minimalius aplinkos apsaugos kriterijus (XIII skyrius „Statybinės medžiagos“). Reikalavimai statybinėms medžiagoms nurodyti pirkimo sąlygų 2 priedo „Techninė specifikacija“ priede „Aplinkosauginiai reikalavimai statybinėms medžiagoms“.
1. ugdymo (mokslo) paskirties pastato, esančio Piliuonos k., Taikos pl. 54, Taurakiemio sen. kapitalinio remonto darbai;
2. darbo projekto parengimo paslaugos;
3. elektroninio statybos žurnalo užsakymas (prenumeratos užsakymas, statybos žurnalo pildymas ir saugojimas ir po statybos darbų baigimo jo pilnas perleidimas perkančiajai organizacijai);
4. dokumentų, privalomų statybos užbaigimo procedūrai atlikti parengimas:
4.1. parengta ir po Nekilnojamojo turto kadastro tvarkytojo išankstinės patikros suderinta statinio kadastro duomenų byla;
4.2. žemės sklypo kadastrinių duomenų patikslinimas ir įregistravimas;
4.3. požeminių inžinerinių tinklų kontrolinės geodezinės nuotraukos;
4.4. žemės sklypo su statiniais geodezinės nuotraukos (tuo atveju, kai statinių kadastro duomenų bylose nėra nurodyti atstumai nuo statinių iki sklypo ribų ir statinių aukštis);
4.5. statinio energetinio naudingumo sertifikatas;
4.6. garso klasifikavimo protokolas;
4.7. akredituotos įstaigos atliktos, vaikų žaidimų aikštelės patikrinimo (įvertinimo) dokumentas;
4.8. statybos užbaigimo procedūros atlikimas (sukeliant Deklaraciją apie statybos užbaigimą į IS „Infostatyba“).
Tiekėjo įsipareigojimai apibrėžti 1 - 4 punktuose toliau vadinami – Darbai.
Tiekėjas turės atlikti Darbus, vadovaudamasis parengtu UAB „Dalis erdvės“ techniniu projektu „Ugdymo (mokslo) paskirties pastato, Taikos pl. 54, Piliuona, Taurakiemio sen., Kauno raj. sav., kapitalinio remonto ir gyvenamųjų patalpų paskirties keitimo į mokslo projektas” Nr. 174729, pateiktu pirkimo sąlygų 2 priede.
Darbo projekte turi būti numatyta, kad statyboje naudojamos statybinės medžiagos atitiktų minimalius aplinkos apsaugos kriterijus (XIII skyrius „Statybinės medžiagos“). Reikalavimai statybinėms medžiagoms nurodyti pirkimo sąlygų 2 priedo „Techninė specifikacija“ priede „Aplinkosauginiai reikalavimai statybinėms medžiagoms“.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 1157024.79
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Su pirkimo laimėtoju bus sudaroma preliminari pirkimo sutartis, kurios galiojimo terminas - 12 (dvylika) mėnesių. Pagrindinė (-ės) sutartis (-ys) bus sudaroma (-os) pagal preliminariąją sutartį, gavus finansavimą.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai deklaruodami, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 46 str. nuostatomis ir, kad kvalifikacija atitinka pirkimo sąlygų reikalavimus, kartu su pasiūlymu turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą, pagal pirkimo sąlygų 4 priedą. Tiekėjai turi turėti teisę verstis veikla, reikalinga sutarčiai įvykdyti. Detalus kvalifikacinio reikalavimo aprašymas pateiktas pirkimo dokumentuose.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1.Darbų atlikimo terminas – 12 mėn. nuo Darbų pradžios, įsigaliojus pagrindinei pirkimo sutarčiai (pratęsimo galimybė: 1 kartą 2 mėnesiams);
2.a) Pagr. sutarties įvykdymas turi būti užtikrinamas LR ar užsienyje registruoto banko garantija ar draudimo bendrovės laidavimo raštu. įvykdymo užtikrinimą, b) delspinigiai dėl Darbų vėlavimo – 0,03 % nuo neįvykdytų įsipareigojimų vertės per dieną. Delspinigiai dėl vėluojančio mokėjimo – 0,03 % laiku neapmokėtos sumos per dieną.
3. Apmokėjimo terminas – ne vėliau kaip per 30 k. d. nuo atsiskaitymo dokumentų pateikimo dienos. Sąskaitos teikiamos per „E. sąskaita“ informacinę sistemą.
4. Numatoma tiesioginio atsiskaitymo galimybė su subtiekėjais.
6.Nutraukus preliminariąją sutartį dėl esminio preliminariosios sutarties pažeidimo, tiekėjas įsipareigoja sumokėti perkančiajai organizacijai 5 % dydžio netesybas (baudą) nuo pradinės Preliminariosios sutarties kainos be PVM.
2.a) Pagr. sutarties įvykdymas turi būti užtikrinamas LR ar užsienyje registruoto banko garantija ar draudimo bendrovės laidavimo raštu. įvykdymo užtikrinimą, b) delspinigiai dėl Darbų vėlavimo – 0,03 % nuo neįvykdytų įsipareigojimų vertės per dieną. Delspinigiai dėl vėluojančio mokėjimo – 0,03 % laiku neapmokėtos sumos per dieną.
3. Apmokėjimo terminas – ne vėliau kaip per 30 k. d. nuo atsiskaitymo dokumentų pateikimo dienos. Sąskaitos teikiamos per „E. sąskaita“ informacinę sistemą.
4. Numatoma tiesioginio atsiskaitymo galimybė su subtiekėjais.
6.Nutraukus preliminariąją sutartį dėl esminio preliminariosios sutarties pažeidimo, tiekėjas įsipareigoja sumokėti perkančiajai organizacijai 5 % dydžio netesybas (baudą) nuo pradinės Preliminariosios sutarties kainos be PVM.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.3)
Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą
Viešasis pirkimas susijęs su preliminariosios sutarties sudarymu
Preliminarioji sutartis su vieninteliu veiklos vykdytoju
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-07-14
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-07-14
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-06-30
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose