Ukrainos valstybinės mokesčių tarnybos Automatizuotos didžiųjų duomenų apdorojimo sistemos sandorių kainodaros rizikos analizei vystymo paslaugų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra
126125624
S. Konarskio g. 13, LT-03109 Vilnius
Vilnius
03109
LT
Asmuo ryšiams: Inga Kavaliauskienė
Telefonas: +370 52512241
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.cpva.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=617316
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Nacionalinė ar federalinė agentūra ar tarnyba
I.5)

Pagrindinė veikla

Kita veikla:  ES ir kitų tarptautinių programų lėšomis finansuojamų projektų administravimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Ukrainos valstybinės mokesčių tarnybos Automatizuotos didžiųjų duomenų apdorojimo sistemos sandorių kainodaros rizikos analizei vystymo paslaugų pirkimas
Nuorodos numeris:  Transfer Pricing
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72200000  -  Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Naudos gavėjui - Ukrainos valstybinei mokesčių tarnybai perkamos
automatizuotos didžiųjų duomenų apdorojimo sistemos sandorių kainodaros rizikos analizei vystymo paslaugos
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 230000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72200000  -  Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  UA -  Ukraine
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Naudos gavėjui - Ukrainos valstybinei mokesčių tarnybai perkamos automatizuotos didžiųjų duomenų apdorojimo sistemos sandorių kainodaros rizikos analizei vystymo paslaugos
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 230000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 11
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Bendras pratęsimų terminas negali viršyti 4 mėn. Terminas gali būti pratęstas pirkimo dokumentų specialiųjų sąlygų 7.9 punkte numatytais atvejais.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: taip
Pasirinkimo galimybių aprašymas:
Bendras pratęsimų terminas negali viršyti 4 mėn. Terminas gali būti pratęstas pirkimo dokumentų specialiųjų sąlygų 7.9 punkte numatytais atvejais.
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Pirkimas finansuojamas 2018-12-19 tarp CPVA ir Europos Komisijos, atstovaujančios Europos Sąjungą, pasirašyto susitarimo dėl įnašo Nr. ENI/2018/404-165/2018/4-14-23, kuriuo susitarta dėl ES finansuojamos programos „Parama viešųjų finansų valdymui Ukrainoje“ 3 – ojo „Mokesčių surinkimas“ ir 4 – ojo “Horizontalios funkcijos ir valdymas” komponentų įgyvendinimo, lėšomis
II.2.14)

Papildoma informacija

II.2.6) sk. nurodyta pirkimo vertė yra nurodyta ir su PVM, nes vadovaujantis 2020 m. birželio 15 d. Ukrainos ministrų kabineto Sekretoriato priimtu EU4PFM projekto registracijos aktu Nr. 4266-02, Ukrainoje tiekiamoms prekėms ir (arba) teikiamoms paslaugoms yra taikomas 0 proc. PVM

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Skelbimo II.2.7 dalyje nurodytą sutarties trukmę sudaro: 1. Paslaugų teikimo terminas - 10 mėnesių nuo sutarties įsigaliojimo; 2. 30 dienų apmokėjimo už suteiktas paslaugas terminas.
Už paslaugas, nurodytas Techninėje specifikacijoje, bus mokama dalimis per tarpinius mokėjimus. Tarpinių mokėjimų dydis ir skaičius numatytas Specialiųjų sąlygų 7.20 p.
Papildomų, Techninėje specifikacijoje nenumatytų paslaugų apmokėjimas nurodytas Specialiųjų sąlygų 7.23-7.25 p.
Jei CPVA dėl savo kaltės nesumoka pagal Sutartyje nustatytas sąlygas, paslaugų teikėjas turi teisę prašyti CPVA mokėti delspinigius: 0,05 % nuo laiku nesumokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną
Paslaugų teikėjas turi sumokėti CPVA už vėlavimą teikti paslaugas, išimtinai priskirtiną paslaugų teikėjo kaltei, delspinigius: 0,05 proc. nuo laiku nesuteiktų Paslaugų kainos už kiekvieną uždelstą dieną
Kitos šalių atsakomybės sąlygos nurodytos Specialiųjų sąlygų 7.26 p.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-03-21
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Anglų, Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-03-21
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
GInčų nagrinėjimo procedūra nurodyta Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-02-14
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.