Utenos mokyklos - vaikų darželio "Eglutė" pastato modernizavimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Utenos rajono savivaldybės administracija
188710442
Utenio a. 4, LT-28503 Utena
Utena
28503
LT
Asmuo ryšiams:
Jūratė Časienė
Telefonas:
+370 38943515
El. paštas:
jurate.casiene@utena.lt
NUTS kodas:
LT029 -
Utenos apskritis
Pagrindinis adresas:
http://www.utena.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6787
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=681697Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=681697&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Utenos mokyklos - vaikų darželio "Eglutė" pastato modernizavimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45453000
-
Kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkama Utenos mokyklos – vaikų darželio „Eglutė“ pastato modernizavimo darbai (pagal parengtą UAB „Panevėžio miestprojektas“ projektą „Mokslo paskirties pastato Utenos mokyklos – vaikų Darželio ,,Eglutė", Vilniaus g. 26, Utenoje, Modernizavimo projektas“)
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71319000
-
Ekspertų paslaugos
71354300
-
Kadastrinio tyrinėjimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT029 -
Utenos apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Utena
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
I etape numatyti darbai, pastato išorės atitvarų atnaujinimas (modernizavimas)
II etape numatyti darbai, pastato šildymo ir elektros inžinerinių sistemų atnaujinimas (modernizavimas)
III etape numatyti darbai, pastato karšto ir šalto vandens bei lietaus ir buitinių nuotekų ir kitų inžine-rinių
sistemų atnaujinimas (modernizavimas);
IV etape numatyti darbai, pastato vidaus patalpų, jungiamojo koridoriaus remonto darbai;
V etape numatyti darbai, paviršinių (lietaus) nuotekų tinklų suprojektavimas, teritorijos sutvarkymas, apželdinimas.
Techninės dokumentacijos parengimas.
II etape numatyti darbai, pastato šildymo ir elektros inžinerinių sistemų atnaujinimas (modernizavimas)
III etape numatyti darbai, pastato karšto ir šalto vandens bei lietaus ir buitinių nuotekų ir kitų inžine-rinių
sistemų atnaujinimas (modernizavimas);
IV etape numatyti darbai, pastato vidaus patalpų, jungiamojo koridoriaus remonto darbai;
V etape numatyti darbai, paviršinių (lietaus) nuotekų tinklų suprojektavimas, teritorijos sutvarkymas, apželdinimas.
Techninės dokumentacijos parengimas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
35
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Pratęsimų aprašymas:
1. išskirtinai nepalankių gamtinių sąlygų, kurios buvo nenumatomos arba kurių joks patyręs rangovas nebūtų galėjęs tikėtis ir tai įvertinti;
2. Pakeitimų, atliekamų vadovaujantis Sutarties sąlygų 10 skyriaus nuostatomis.
3. Dėl nenumatytų aplinkybių, kurių protingas ir apdairus Užsakovas ar Rangovas negalėjo numatyti, trukdančių ar apsunkinančių Darbų vykdymą.
1. išskirtinai nepalankių gamtinių sąlygų, kurios buvo nenumatomos arba kurių joks patyręs rangovas nebūtų galėjęs tikėtis ir tai įvertinti;
2. Pakeitimų, atliekamų vadovaujantis Sutarties sąlygų 10 skyriaus nuostatomis.
3. Dėl nenumatytų aplinkybių, kurių protingas ir apdairus Užsakovas ar Rangovas negalėjo numatyti, trukdančių ar apsunkinančių Darbų vykdymą.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
taip
Pasirinkimo galimybių aprašymas:
papildomi darbai - tai Sutartyje nenumatyti, tačiau tiesiogiai su Sutartyje numatytais Darbais susiję ir būtini Sutarčiai įvykdyti (užbaigti) Darbai. Papildomų darbų būtinumas pagrindžiamas dokumentais (defektiniu aktu, brėžiniais ar kitais dokumentais), patvirtintais Rangovo, Statinio statybos techninės priežiūros vadovo ir projektuotojo (jeigu toks (-ie) buvo paskirtas (-i) teisės aktų nustatyta tvarka) parašais, bei raštu suderinamas su Užsakovu. Papildomi darbai, tai Sutartyje neįtraukti Darbai ir (ar) Sutartyje nurodytų Darbų sudėtis, ir, kiekis, jeigu jų Rangovas neturėjo įvertinti pagal Sutarties 2.3.3. bei 5.21.1 punktų nuostatas ir kurių vertė neviršija 15 procentų Pradinės Sutarties vertės, o bendra Sutarties vertė neviršija Užsakovo numatyto pirkimo objekto finansavimo ribų. Jei tokiomis aplinkybėmis būtina įsigyti ir atlikti papildomus darbus, Rangovas pateikia siūlymą dėl papildomų Darbų įsigijimo iš Rangovo, t.y. papildomų Darbų lokalinę sąmatą ir motyvuotą pagrįstumą, sudarytą pagal Sutarties 9.11.3 papunktyje nurodytus Darbų kainų nustatymo būdus. Papildomi darbai gali būti įsigyti Sutarties 10.1.3. punkte nustatyta tvarka iš Rangovo, pasirašant papildomą susitarimą dėl Sutarties keitimo, koreguojant Sutarties kainą
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti nurodytus reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą - aktualią redakciją, pakeičiančią kompetetingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumentų standartinė forma (OL 2016 L 3,p. 16).
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Jeigu Rangovas negauna mokėjimo, Sutarties sąlygų 9.8. punkte nurodytu terminu, Užsakovas moka delspinigius. Delspinigių dėl vėluojančio mokėjimo dydis – 0,02% nuo laiku neapmokėtos sumos už kiek-vieną uždelstą dieną.
Jeigu Rangovas vėluoja atlikti Darbą pagal suderintą Kalendorinį darbų atlikimo grafiką, Rangovas moka delspinigius, kurių dydis yra 0,02 % nuo Sutarties vertės už kiekvieną uždelstą dieną
Jeigu Rangovas vėluoja atlikti Darbą pagal suderintą Kalendorinį darbų atlikimo grafiką, Rangovas moka delspinigius, kurių dydis yra 0,02 % nuo Sutarties vertės už kiekvieną uždelstą dieną
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-02-09
Vietos laikas:
10:15
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-02-09
Vietos laikas:
11:00
Vieta:
Utenio a. 4, Utena
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-29
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |