Vaikų ir mokinių maitinimo paslauga
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Vilkaviškio r. Pilviškių "Santakos" gimnazija
290487150
Vilniaus g. 2, Pilviškių mst., 70488 Vilkaviškio r
Pilviškių mst.
70488
LT
Asmuo ryšiams:
Danutė Valiūnienė
Telefonas:
+370 34267792
El. paštas:
direktorius@pilviskiai.lm.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.pilviskiai.lm.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/1067
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=643388Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=643388&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Vaikų ir mokinių maitinimo paslauga
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
55322000
-
Maisto gaminimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Vaikų/mokinių ir kitų mokyklos bendruomenės narių maitinimo paslauga, teikiama Vilkaviškio r. Pilviškių „Santakos“ gimnazijoje
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
55322000
-
Maisto gaminimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Vaikų/mokinių ir kitų mokyklos bendruomenės narių maitinimo paslauga, teikiama Vilkaviškio r. Pilviškių „Santakos“ gimnazijoje
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
11
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Paslaugų teikėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu.
Paslaugų teikėjas turi teisę verstis maitinimo paslaugų teikimo veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti.
Pateikiama:
Valstybės įmonės Registrų centro išduoto Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro išplėstinio išrašo (ar kitų dokumentų, kuriuose būtų nurodyti tiekėjo įregistravimo duomenys ir vykdoma veikla) skaitmeninės kopijos, arba atitinkamos užsienio šalies institucijos (profesinių ar veiklos tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų pažymos, kaip yra nustatyta toje valstybėje, kurioje tiekėjas registruotas) išduoto dokumento, ar priesaikos deklaracijos, liudijančios, kad tiekėjas atitinka šį reikalavimą, skaitmeninė kopija.
Paslaugų teikėjas turi teisę verstis maitinimo paslaugų teikimo veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti.
Pateikiama:
Valstybės įmonės Registrų centro išduoto Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro išplėstinio išrašo (ar kitų dokumentų, kuriuose būtų nurodyti tiekėjo įregistravimo duomenys ir vykdoma veikla) skaitmeninės kopijos, arba atitinkamos užsienio šalies institucijos (profesinių ar veiklos tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų pažymos, kaip yra nustatyta toje valstybėje, kurioje tiekėjas registruotas) išduoto dokumento, ar priesaikos deklaracijos, liudijančios, kad tiekėjas atitinka šį reikalavimą, skaitmeninė kopija.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Paslaugų teikėjas per 3 pastaruosius metus (arba per laiką nuo paslaugų teikėjo įregistravimo dienos, jei paslaugų teikėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 metus) turi būti sėkmingai įvykdęs ir (ar) vykdo bent vieną ar daugiau sutarčių, kuri (-os) yra susijusi (-os) su pirkimo objektu (maitinimo paslaugos). Įvykdytos (-ų) sutarties (-čių) arba vykdomos (-ų) sutarties (-čių) įvykdyta dalis, sudėjus turi būti ne mažesnės vertės kaip: 35000,00 Eur (su PVM).
Pastaba. Jei tiekėjas teikia informaciją apie vykdomą maitinimo paslaugų pirkimo sutartį, laikoma, kad jo patirtis atitinka keliamą reikalavimą, jei vykdomos sutarties įvykdyta dalis per pastaruosius 3 metus yra ne mažesnė nei nustatyta.
Pastaba. Jei tiekėjas teikia informaciją apie vykdomą maitinimo paslaugų pirkimo sutartį, laikoma, kad jo patirtis atitinka keliamą reikalavimą, jei vykdomos sutarties įvykdyta dalis per pastaruosius 3 metus yra ne mažesnė nei nustatyta.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Pateikiama paslaugų teikėjo pažyma, patvirtinta paslaugų teikėjo ar jo įgalioto asmens parašu ir antspaudu, kurioje nurodoma per pastaruosius 3 metus arba per laiką nuo paslaugų teikėjo įregistravimo dienos (jeigu paslaugų teikėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 metus) įvykdytų (ir) ar vykdomų sutarčių sąrašas, kuriame turi būti nurodyta: įvykdytos (vykdomos) sutarties objektas, pirkėjo identifikavimo ir kontaktiniai duomenys, įvykdytos sutarties vertė ar vykdomos sutarties įvykdytos dalies vertė, sutarties trukmė, pateikiami užsakovų patvirtinimai (pažymos) apie sėkmingai įvykdytus ar vykdomus įsipareigojimus.
Pastaba. Perkančioji organizacija, siekdama įsitikinti arba patikslinti pateiktą informaciją, gali atskiru prašymu paprašyti pateikti nurodytų sutarčių patvirtintas kopijas arba išrašus iš sutarčių bei pirkimo objektą apibūdinančius dokumentus, ar kitus dokumentus, taip pat gali žodžiu ar raštu tikrinti šią informaciją tiesiogiai pas sutarčių sąraše nurodytus paslaugų gavėjus.
Pastaba. Perkančioji organizacija, siekdama įsitikinti arba patikslinti pateiktą informaciją, gali atskiru prašymu paprašyti pateikti nurodytų sutarčių patvirtintas kopijas arba išrašus iš sutarčių bei pirkimo objektą apibūdinančius dokumentus, ar kitus dokumentus, taip pat gali žodžiu ar raštu tikrinti šią informaciją tiesiogiai pas sutarčių sąraše nurodytus paslaugų gavėjus.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Teikėjas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos privalo pateikti Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantą ar draudimo bendrovės laidavimą. Užtikrinimo vertė – 5 (penki) procentai nuo sutarties sumos be PVM. Jei Teikėjas nepateikia per Sutarties 4.1 punkte nustatytą terminą Sutartyje nustatyto Sutarties įvykdymo užtikrinimo, laikoma, kad Teikėjas atsisakė pasirašyti Sutartį. Sutarties įvykdymo užtikrinimu garantuojama, kad Pirkėjui bus atlyginti nuostoliai, atsiradę dėl to, kad Teikėjas neįvykdė visų sutartinių įsipareigojimų ar vykdė juos netinkamai.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-06-22
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-06-22
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Pirminis susipažinimas su CVPIS priemonėmis pateiktais pasiūlymais vyks Vilkaviškio r. Pilviškių „Santakos“ gimnazijoje, Vilniaus g. 2, Pilviškiai.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais komisijos posėdyje teikėjai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A.Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-06-03
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |