VANDENS TIEKIMO IR BUITINIŲ NUOTEKŲ ŠALINIMO TINKLŲ STATYBA KRETINGOJE
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Darbai
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB "Kretingos vandenys"
163994426
Padvarių k., Kretingos r.
Kretinga
97157
LT
Asmuo ryšiams:
Donatas Sirutis
Telefonas:
+370 44543825
El. paštas:
donatas.sirutis@kretingosvandenys.lt
Faksas:
+370 44578568
NUTS kodas:
LTZZ -
Extra-Regio NUTS 2
Pagrindinis adresas:
http://www.kretingosvandenys.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2596
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=655602Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=655602&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Vanduo
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
VANDENS TIEKIMO IR BUITINIŲ NUOTEKŲ ŠALINIMO TINKLŲ STATYBA KRETINGOJE
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45332000
-
Vandentiekio ir kanalizacijos tiesimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas – vandens tiekimo ir buitinių nuotekų šalinimo tinklų statybos darbai. Darbus sudaro projektavimas ir statyba, kitų reikalingų darbų atlikimas, įrengimų, medžiagų ir kitų statybos produktų tiekimas ir sumontavimas, visus darbus atliekant iki galo. Reikalavimai darbams pateikti pirkimo dokumentų III skyriuje, darbų preliminarios apimtys nurodytos pirkimo sąlygų IV skyriuje ir preliminariose (orientacinėse) numatomų pastatyti tinklų schemose – brėžiniuose, pirkimo sąlygų V skyriuje. Tiekėjui sumokama bendra sutarties kainą už tinkamai atliktus darbus.Sutarties galiojimo terminas 15 mėn. Bendras galimas ilgiausias darbų atlikimo terminas ne ilgiau kaip 12 mėn., tame tarpe techninio projekto parengimo terminas ne ilgiau kaip 4 mėn., fizinių darbų atlikimo terminas ne ilgesnis kaip 8 mėn. pasiūlyme numatytais tarpiniais terminais. Po darbų atlikimo, defektų ištaisymo terminas – 2 mėn. ir po defektų ištaisymo, pažymos išdavimo ir atsiskaitymo terminas sudaro 1 mėn.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45332000
-
Vandentiekio ir kanalizacijos tiesimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT02 -
Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Kretinga
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – vandens tiekimo ir buitinių nuotekų šalinimo tinklų statybos darbai. Darbus sudaro projektavimas ir statyba, kitų reikalingų darbų atlikimas, įrengimų, medžiagų ir kitų statybos produktų tiekimas ir sumontavimas, visus darbus atliekant iki galo. Reikalavimai darbams pateikti pirkimo dokumentų III skyriuje, darbų preliminarios apimtys nurodytos pirkimo sąlygų IV skyriuje ir preliminariose (orientacinėse) numatomų pastatyti tinklų schemose – brėžiniuose, pirkimo sąlygų V skyriuje. Tiekėjui sumokama bendra sutarties kainą už tinkamai atliktus darbus.Sutarties galiojimo terminas 15 mėn. Bendras galimas ilgiausias darbų atlikimo terminas ne ilgiau kaip 12 mėn., tame tarpe techninio projekto parengimo terminas ne ilgiau kaip 4 mėn., fizinių darbų atlikimo terminas ne ilgesnis kaip 8 mėn. pasiūlyme numatytais tarpiniais terminais. Po darbų atlikimo, defektų ištaisymo terminas – 2 mėn. ir po defektų ištaisymo, pažymos išdavimo ir atsiskaitymo terminas sudaro 1 mėn.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
15
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
projektas Nr. 05.3.2-VIPA-T024-03-0016 „Vandentiekio ir nuotekų tinklų plėtra Kretingos aglomeracijoje“
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
su pasiūlymu tiekėjas turės pateikti EBVPD, kurio forma pateikta prie Pirkimo dokumentų
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.4)
Objektyvios taisyklės ir dalyvavimo kriterijai
Taisyklių ir kriterijų sąrašas bei trumpas aprašymas: nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Pasiūlymo užtikrinimo nereikalaujama.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Rangovas, ne dažniau kaip kas 1 mėnesį, privalo įteikti Inžinieriui Užsakovo nurodytos formos Suvestinį atliktų darbų aktą, Detalų atliktų darbų aktą ir PVM sąskaitą faktūrą . PVM Sąskaitos faktūros teikiamos per E. sąskaita sistemą. Užsakovas, gavę atsiskaitymo už atliktus darbus dokumentus, t.y. Suvestinį atliktų darbų aktą, Detalų atliktų darbų aktą ir PVM sąskaitą faktūrą privalo patikrinti ir patvirtinti arba pateikti pastabas per 14 dienų nuo jų gavimo. Tiekėjui sumokama per 56 dienas nuo PVM sąskaitos faktūros už priimtus darbus pateikimo dienos, atsižvelgiant į tai, kad Pirkimo objektas finansuojamas iš ES fondų lėšų ir vykdomas pateiktų sąskaitų patikrinimas administruojančioje institucijoje.
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
netaikoma
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymą Tiekėjas užtikrina Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantija ar Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo draudimu. Užtikrinimo dydis – 5 proc. nuo priimtos sutarties vertės Eur be PVM. Sutarties galiojimo terminas 15 mėn. Bendras galimas ilgiausias darbų atlikimo terminas ne ilgiau kaip 12 mėn., tame tarpe techninio projekto parengimo terminas ne ilgiau kaip 4 mėn., fizinių darbų atlikimo terminas ne ilgesnis kaip 8 mėn. pasiūlyme numatytais tarpiniais terminais. Po darbų atlikimo, defektų ištaisymo terminas – 2 mėn. ir po defektų ištaisymo, pažymos išdavimo ir atsiskaitymo terminas sudaro 1 mėn.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-09-19
Vietos laikas:
14:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-09-19
Vietos laikas:
14:45
Vieta:
Švyturio g. 2A, Padvarių k. LT-97157 Kretingos r.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
pasiūlymai pateikiami elektroniu būdų (CVP IS), todėl tiekėjai nedalyvauja susipažinimo su pasiūlymais procedūroje.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
nustatyta Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatyme.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-08-30
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |