VANDENTIEKIO IR NUOTEKŲ GEOGRAFINĖS INFORMACINĖS SISTEMOS DUOMENŲ ĮVEDIMO IR PRIEŽIŪROS (ATNAUJINIMO) PASLAUGOS PIRKIMAS

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Paslaugos

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Uždaroji akcinė bendrovė "Kauno vandenys"
132751369
Aukštaičių g. 43
Kaunas
44158
LT
Asmuo ryšiams: Lina Dambrauskienė
Telefonas: +370 301729
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunovandenys.eu

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=698380
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Vanduo

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

VANDENTIEKIO IR NUOTEKŲ GEOGRAFINĖS INFORMACINĖS SISTEMOS DUOMENŲ ĮVEDIMO IR PRIEŽIŪROS (ATNAUJINIMO) PASLAUGOS PIRKIMAS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72312000  -  Duomenų įvedimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamos šios paslaugos:
• Linijinių objektų ir jų atributų įvedimas, koregavimas. Preliminarus kiekis - 10000 vnt. per 1 metus.
• Taškinių objektų ir jų atributų įvedimas, koregavimas. Preliminarus kiekis - 10000 vnt. per 1 metus.
• Plotinių objektų įvedimas ir koregavimas. Preliminarus kiekis - 500 vnt. per 1 metus.
• Reguliarus objektų unikalių identifikatorių pildymas ir priežiūra, kiekis pagal poreikį.
• Savininkų aplikacijai reguliarus tinklų identifikatorių pildymas ir priežiūra, kiekis pagal poreikį.
• Inžinerinių tinklų ir tinklų savininkų identifikatorių koregavimas pagal vandentiekio specialistų pateiktą informaciją, kiekis pagal poreikį.
• Duomenų konvertavimo į TEDR struktūrą ir pateikimas į TIIIS sistemą kartą per mėnesį.
• Konsultacinės paslaugos.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 165000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72312000  -  Duomenų įvedimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamos šios paslaugos:
• Linijinių objektų ir jų atributų įvedimas, koregavimas. Preliminarus kiekis - 10000 vnt. per 1 metus.
• Taškinių objektų ir jų atributų įvedimas, koregavimas. Preliminarus kiekis - 10000 vnt. per 1 metus.
• Plotinių objektų įvedimas ir koregavimas. Preliminarus kiekis - 500 vnt. per 1 metus.
• Reguliarus objektų unikalių identifikatorių pildymas ir priežiūra, kiekis pagal poreikį.
• Savininkų aplikacijai reguliarus tinklų identifikatorių pildymas ir priežiūra, kiekis pagal poreikį.
• Inžinerinių tinklų ir tinklų savininkų identifikatorių koregavimas pagal vandentiekio specialistų pateiktą informaciją, kiekis pagal poreikį.
• Duomenų konvertavimo į TEDR struktūrą ir pateikimas į TIIIS sistemą kartą per mėnesį.
• Konsultacinės paslaugos.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 165000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjas ir subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi, atitinka pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacijos reikalavimus, tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimą.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Tiekėjas turi pateikti sutarties įvykdymo užtikrinimą per 5 (penkias) darbo dienas (esant motyvuotam tiekėjo prašymui šis terminas gali būti pratęstas) po sutarties pasirašymo datos Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo draudimą ne mažiau kaip 10 proc. sutarties vertės Eur be PVM, kuris turi galioti visu sutarties laikotarpiu, pasibaigus galiojimui jį pratęsiant taip, kad sutarties pasirašymo garantas galiotų visu sutarties galiojimo laikotarpiu.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Mokėjimai atliekami eurais tokia tvarka - mokėjimai vykdomi tarpiniais mokėjimais kas mėnesį (ketvirtį ir pan.) per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po PVM sąskaitos-faktūros pateikimo. Sąskaitas – faktūras privaloma pateikti už per kalendorinį mėnesį (ketvirtį ir pan.) atliktas paslaugas ne vėliau kaip iki kito mėnesio (kito ketvirčio pirmojo mėnesio) 5 d. PVM sąskaita-faktūra pateikiame „E. sąskaita“ priemonėmis.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-04-07
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 36  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-04-07
Vietos laikas:  09:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-03-20

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4. papunktį

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.