VANDENTIEKIO IR NUOTEKŲ GEOGRAFINĖS INFORMACINĖS SISTEMOS DUOMENŲ ĮVEDIMO IR PRIEŽIŪROS (ATNAUJINIMO) PASLAUGOS PIRKIMAS
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė "Kauno vandenys"
132751369
Aukštaičių g. 43
Kaunas
44158
LT
Asmuo ryšiams:
Lina Dambrauskienė
Telefonas:
+370 301729
El. paštas:
lina.dambrauskiene@kaunovandenys.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunovandenys.eu
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5691
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=698380Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=698380&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Vanduo
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
VANDENTIEKIO IR NUOTEKŲ GEOGRAFINĖS INFORMACINĖS SISTEMOS DUOMENŲ ĮVEDIMO IR PRIEŽIŪROS (ATNAUJINIMO) PASLAUGOS PIRKIMAS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72312000
-
Duomenų įvedimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos šios paslaugos:
• Linijinių objektų ir jų atributų įvedimas, koregavimas. Preliminarus kiekis - 10000 vnt. per 1 metus.
• Taškinių objektų ir jų atributų įvedimas, koregavimas. Preliminarus kiekis - 10000 vnt. per 1 metus.
• Plotinių objektų įvedimas ir koregavimas. Preliminarus kiekis - 500 vnt. per 1 metus.
• Reguliarus objektų unikalių identifikatorių pildymas ir priežiūra, kiekis pagal poreikį.
• Savininkų aplikacijai reguliarus tinklų identifikatorių pildymas ir priežiūra, kiekis pagal poreikį.
• Inžinerinių tinklų ir tinklų savininkų identifikatorių koregavimas pagal vandentiekio specialistų pateiktą informaciją, kiekis pagal poreikį.
• Duomenų konvertavimo į TEDR struktūrą ir pateikimas į TIIIS sistemą kartą per mėnesį.
• Konsultacinės paslaugos.
• Linijinių objektų ir jų atributų įvedimas, koregavimas. Preliminarus kiekis - 10000 vnt. per 1 metus.
• Taškinių objektų ir jų atributų įvedimas, koregavimas. Preliminarus kiekis - 10000 vnt. per 1 metus.
• Plotinių objektų įvedimas ir koregavimas. Preliminarus kiekis - 500 vnt. per 1 metus.
• Reguliarus objektų unikalių identifikatorių pildymas ir priežiūra, kiekis pagal poreikį.
• Savininkų aplikacijai reguliarus tinklų identifikatorių pildymas ir priežiūra, kiekis pagal poreikį.
• Inžinerinių tinklų ir tinklų savininkų identifikatorių koregavimas pagal vandentiekio specialistų pateiktą informaciją, kiekis pagal poreikį.
• Duomenų konvertavimo į TEDR struktūrą ir pateikimas į TIIIS sistemą kartą per mėnesį.
• Konsultacinės paslaugos.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 165000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72312000
-
Duomenų įvedimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos šios paslaugos:
• Linijinių objektų ir jų atributų įvedimas, koregavimas. Preliminarus kiekis - 10000 vnt. per 1 metus.
• Taškinių objektų ir jų atributų įvedimas, koregavimas. Preliminarus kiekis - 10000 vnt. per 1 metus.
• Plotinių objektų įvedimas ir koregavimas. Preliminarus kiekis - 500 vnt. per 1 metus.
• Reguliarus objektų unikalių identifikatorių pildymas ir priežiūra, kiekis pagal poreikį.
• Savininkų aplikacijai reguliarus tinklų identifikatorių pildymas ir priežiūra, kiekis pagal poreikį.
• Inžinerinių tinklų ir tinklų savininkų identifikatorių koregavimas pagal vandentiekio specialistų pateiktą informaciją, kiekis pagal poreikį.
• Duomenų konvertavimo į TEDR struktūrą ir pateikimas į TIIIS sistemą kartą per mėnesį.
• Konsultacinės paslaugos.
• Linijinių objektų ir jų atributų įvedimas, koregavimas. Preliminarus kiekis - 10000 vnt. per 1 metus.
• Taškinių objektų ir jų atributų įvedimas, koregavimas. Preliminarus kiekis - 10000 vnt. per 1 metus.
• Plotinių objektų įvedimas ir koregavimas. Preliminarus kiekis - 500 vnt. per 1 metus.
• Reguliarus objektų unikalių identifikatorių pildymas ir priežiūra, kiekis pagal poreikį.
• Savininkų aplikacijai reguliarus tinklų identifikatorių pildymas ir priežiūra, kiekis pagal poreikį.
• Inžinerinių tinklų ir tinklų savininkų identifikatorių koregavimas pagal vandentiekio specialistų pateiktą informaciją, kiekis pagal poreikį.
• Duomenų konvertavimo į TEDR struktūrą ir pateikimas į TIIIS sistemą kartą per mėnesį.
• Konsultacinės paslaugos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 165000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjas ir subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi, atitinka pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacijos reikalavimus, tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimą.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Tiekėjas turi pateikti sutarties įvykdymo užtikrinimą per 5 (penkias) darbo dienas (esant motyvuotam tiekėjo prašymui šis terminas gali būti pratęstas) po sutarties pasirašymo datos Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo draudimą ne mažiau kaip 10 proc. sutarties vertės Eur be PVM, kuris turi galioti visu sutarties laikotarpiu, pasibaigus galiojimui jį pratęsiant taip, kad sutarties pasirašymo garantas galiotų visu sutarties galiojimo laikotarpiu.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Mokėjimai atliekami eurais tokia tvarka - mokėjimai vykdomi tarpiniais mokėjimais kas mėnesį (ketvirtį ir pan.) per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po PVM sąskaitos-faktūros pateikimo. Sąskaitas – faktūras privaloma pateikti už per kalendorinį mėnesį (ketvirtį ir pan.) atliktas paslaugas ne vėliau kaip iki kito mėnesio (kito ketvirčio pirmojo mėnesio) 5 d. PVM sąskaita-faktūra pateikiame „E. sąskaita“ priemonėmis.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-04-07
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 36
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-04-07
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-03-20
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4. papunktį
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |