Vandentiekio ir nuotekų tinklų plėtros Šiaulių miesto Pabalių (vakarinės dalies) kvartale darbų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Darbai
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė 'Šiaulių vandenys'
144133366
Vytauto g. 103
Šiauliai
77160
LT
Asmuo ryšiams:
Ilona Brogienė
Telefonas:
+370 41525969
El. paštas:
ilona.b@siauliuvandenys.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.siauliuvandenys.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/3532
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=782198Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=782198&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Vanduo
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Vandentiekio ir nuotekų tinklų plėtros Šiaulių miesto Pabalių (vakarinės dalies) kvartale darbų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45231300
-
Vandentiekio ir kanalizacijos vamzdynų tiesimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Vandentiekio ir nuotekų tinklų plėtra Šiaulių miesto Pabalių (vakarinės dalies) kvartale
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1. Vandentiekio ir nuotekų tinklų plėtros Šiaulių miesto Pabalių (vakarinės dalies) kvartale darbų pirkimas;
2. Sutarčiai taikomas fiksuoto įkainio būdas;
3. Pradinė (maksimali) Sutarties vertė – ne didesnė nei 2 200 000,00 Eur (du milijonai du šimtai tūkstančių eurų 00 ct) (be PVM) 25 (dvidešimt penkių) mėnesių laikotarpiui.
2. Sutarčiai taikomas fiksuoto įkainio būdas;
3. Pradinė (maksimali) Sutarties vertė – ne didesnė nei 2 200 000,00 Eur (du milijonai du šimtai tūkstančių eurų 00 ct) (be PVM) 25 (dvidešimt penkių) mėnesių laikotarpiui.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutarties galiojimo terminas gali būti pratęstas ne ilgiau kaip 1 (vienas) mėn. Sutarties specialiųjų sąlygų 1 priedo 1.4 punkte nustatytomis aplinkybėmis.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Informacija apie tiekėjų pašalinimo pagrindus pateikiama pirkimo dokumentuose.
Tiekėjas turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų (toliau – EBVPD).
Kiekvienas subjektas (išskyrus Kvazisubtiekėjus) neatsižvelgiant į tai, kokio teisinio pobūdžio būtų jo ryšiai su jais, užpildo ir pasirašo atskirą EBVPD.
Tiekėjas turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų (toliau – EBVPD).
Kiekvienas subjektas (išskyrus Kvazisubtiekėjus) neatsižvelgiant į tai, kokio teisinio pobūdžio būtų jo ryšiai su jais, užpildo ir pasirašo atskirą EBVPD.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Tiekėjas privalo užtikrinti savo pasiūlymo galiojimą 10.000,00 (dešimt tūkstančių eurų 00 ct) Eur pirkimo dokumentuose nurodytomis sąlygomis ir būdais.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Užsakovas už Darbus Vykdytojui sumoka mokėjimo pavedimu ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) dienų po atliktų Darbų akto ir PVM sąskaitos faktūros už atliktus Darbus išrašymo Užsakovui dienos.
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
Nereikalaujama
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė - 10 (dešimt) proc. nuo Sutarties vertės be PVM;
2. Sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai: Lietuvos Respublikoje arba užsienyje registruoto banko besąlyginė ir neatšaukiama garantija arba Lietuvos Respublikoje arba užsienyje registruotos draudimo bendrovės besąlyginis ir neatšaukiamas laidavimo draudimo liudijimas su laidavimo draudimo polisu (originalai), atitinkantis Sutarties BSS 6.2 punkto reikalavimus, ir mokestinį pavedimą patvirtinančiu dokumentu, kad draudimo įmoka už šį išduotą draudimo liudijimą yra sumokėta arba perveda Sutarties užtikrinimo sumą į Užsakovo banko sąskaitą (sąskaitos Nr. LT37 7180 0000 0246 7590) ir pateikia pavedimo kopiją.
3. Sutarties įvykdymo užtikrinimo pateikimo terminas: pateikia per 5 (penki) darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos arba perveda Sutarties įvykdymo užtikrinimo sumą ne vėliau kaip per 5 (penki) darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos.
4. Netesybos (delspinigiai, bauda).
2. Sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai: Lietuvos Respublikoje arba užsienyje registruoto banko besąlyginė ir neatšaukiama garantija arba Lietuvos Respublikoje arba užsienyje registruotos draudimo bendrovės besąlyginis ir neatšaukiamas laidavimo draudimo liudijimas su laidavimo draudimo polisu (originalai), atitinkantis Sutarties BSS 6.2 punkto reikalavimus, ir mokestinį pavedimą patvirtinančiu dokumentu, kad draudimo įmoka už šį išduotą draudimo liudijimą yra sumokėta arba perveda Sutarties užtikrinimo sumą į Užsakovo banko sąskaitą (sąskaitos Nr. LT37 7180 0000 0246 7590) ir pateikia pavedimo kopiją.
3. Sutarties įvykdymo užtikrinimo pateikimo terminas: pateikia per 5 (penki) darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos arba perveda Sutarties įvykdymo užtikrinimo sumą ne vėliau kaip per 5 (penki) darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos.
4. Netesybos (delspinigiai, bauda).
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-10-03
Vietos laikas:
08:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-10-03
Vietos laikas:
08:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis. Pasiūlymai turi būti pateikiami CVP IS priemonėmis.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2024-09-17
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |