VERSLO VALDYMO SISTEMOS MICROSOFT DYNAMICS NAV PAPILDOMŲ LICENCIJŲ PIRKIMAS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB 'Investicijų ir verslo garantijos'
110084026
Konstitucijos pr. 7
Vilnius
09308
LT
Asmuo ryšiams:
Dovilė Medžiūnaitė
Telefonas:
+370 62209218
El. paštas:
dovile.medziunaite@vipa.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.invega.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6899
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=726044Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=726044&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Privatus jurdinias asmuo, kuris atitinka Viešųjų pirkimų įstatymo 2 str. 25 d. 2 p.
I.5)
Pagrindinė veikla
Ekonomikos ir finansų reikalai
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
VERSLO VALDYMO SISTEMOS MICROSOFT DYNAMICS NAV PAPILDOMŲ LICENCIJŲ PIRKIMAS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
48440000
-
Finansinės analizės ir sąskaitybos programinės įrangos paketai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Microsoft Dynamics NAV 50 vnt. papildomos naudotojų licencijos Full Concurrent User CAL On-Premise Perpetual (neribotam laikotarpiui); palaikymo paslaugos naujai įsigijamoms licencijoms iki 2024 m. vasario 21 d.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72260000
-
Su programine įranga susijusios paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Microsoft Dynamics NAV 50 vnt. papildomos naudotojų licencijos Full Concurrent User CAL On-Premise Perpetual (neribotam laikotarpiui); palaikymo paslaugos naujai įsigijamoms licencijoms iki 2024 m. vasario 21 d.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pabaiga:
2024-02-21
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Tiekėjui pradelsus vykdyti arba netinkamai vykdant savo sutartinius įsipareigojimus, Pirkėjas turi teisę taikyti 0,03 procento nuo pradelstų vykdyti arba netinkamai vykdomų įsipareigojimų vertės, o nesant galimybės nustatyti jų vertės – nuo Sutarties kainos, dydžio delspinigius už kiekvieną pradelstą arba netinkamai vykdomų įsipareigojimų dieną, jeigu Bendrosiose Sutarties sąlygose ar Specialiosiose Sutarties sąlygose nenumatyta kitaip.
Pirkėjui vėluojant apmokėti gautas sąskaitas – faktūras, Tiekėjui paprašius, už kiekvieną uždelstą dieną privalo sumokėti delspinigius – po 0,03 procento, skaičiuojant nuo uždelstos apmokėti sumos.
Tiekėjui netinkamai vykdant savo sutartinius įsipareigojimus, Pirkėjas, prieš tai raštu įspėjęs Tiekėją ir be atskiro Tiekėjo sutikimo, turės teisę pasinaudoti Sutartyje nustatytomis prievolių įvykdymo užtikrinimo priemonėmis.
Pirkėjui vėluojant apmokėti gautas sąskaitas – faktūras, Tiekėjui paprašius, už kiekvieną uždelstą dieną privalo sumokėti delspinigius – po 0,03 procento, skaičiuojant nuo uždelstos apmokėti sumos.
Tiekėjui netinkamai vykdant savo sutartinius įsipareigojimus, Pirkėjas, prieš tai raštu įspėjęs Tiekėją ir be atskiro Tiekėjo sutikimo, turės teisę pasinaudoti Sutartyje nustatytomis prievolių įvykdymo užtikrinimo priemonėmis.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-09-11
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-09-11
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-08-29
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose