Vietinės reikšmės kelių/gatvių (inžinerinių statinių) kadastrinių matavimų bylų parengimo paslaugos Pivašiūnų seniūnijoje
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Alytaus rajono savivaldybės administracija
188718528
Pulko g. 21, Alytus
Alytus
62135
LT
Asmuo ryšiams:
Justina Puleikytė
Telefonas:
+83 1575345
El. paštas:
justina.puleikyte@arsa.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.arsa.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5032
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=775809Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=775809&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Vietinės reikšmės kelių/gatvių (inžinerinių statinių) kadastrinių matavimų bylų parengimo paslaugos Pivašiūnų seniūnijoje
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71354300
-
Kadastrinio tyrinėjimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Vietinės reikšmės kelių/gatvių (inžinerinių statinių) kadastrinių matavimų bylų parengimo paslaugos Pivašiūnų seniūnijoje
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 20000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71354300
-
Kadastrinio tyrinėjimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Alytaus r. sav.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Paslaugų teikėjas paslaugas pagal Užsakovo užsakymą privalės atlikti per 3 mėnesius nuo užsakymo iš Užsakovo gavimo dienos. Užsakymo metu bus pateikiama ~50 vnt. kelių, kurie sudarys apie 74 000 m.
Paslaugų teikimo vieta – Alytaus rajono savivaldybės Pivašiūnų seniūnija.
Paslaugų teikimo vieta – Alytaus rajono savivaldybės Pivašiūnų seniūnija.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 20000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Šalių abipusiu rašytiniu Susitarimu Sutartis tomis pačiomis sąlygomis nedidinant Sutarties kainos gali būti pratęsta 1 (vieną) kartą 2 (dviejų) mėnesių laikotarpiui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija reikalauja, kad teikėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra teikėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Užsakovas, nepagrįstai uždelsęs atsiskaityti Sutartyje nustatytais terminais už suteiktas paslaugas ir Paslaugų teikėjui pareikalavus, moka Paslaugų teikėjui 0,02 % (dvi šimtąsias procento) neapmokėtos sumos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną.
Sutarties vykdymo metu Paslaugų teikėjas, pasitelkęs subtiekėjus, kurių nebuvo išviešinęs pasiūlymų vertinimo metu ir kurie nenumatyti Sutartyje, ar pasitelkęs papildomus subtiekėjus, ar sukeitęs šioje Sutartyje numatytą subtiekėją su kitu Sutartyje nenumatytu subtiekėju ir apie tai nepranešęs Užsakovui, moka 1 000,00 Eur (vieno tūkstančio eurų) baudą už kiekvieną nustatytą tokį pažeidimą.
Paslaugų teikėjas uždelsęs paslaugų įvykdymą Sutartyje nustatytais terminais ir nepateikęs Užsakovui pagrįstų įrodymų, pateisinančių Paslaugų suteikimo vėlavimą, Užsakovui moka 50 (penkiasdešimt) eurų baudą už kiekvieną uždelstą dieną. Bauda išskaičiuojama iš Paslaugų teikėjui mokamos sumos.
Sutarties vykdymo metu Paslaugų teikėjas, pasitelkęs subtiekėjus, kurių nebuvo išviešinęs pasiūlymų vertinimo metu ir kurie nenumatyti Sutartyje, ar pasitelkęs papildomus subtiekėjus, ar sukeitęs šioje Sutartyje numatytą subtiekėją su kitu Sutartyje nenumatytu subtiekėju ir apie tai nepranešęs Užsakovui, moka 1 000,00 Eur (vieno tūkstančio eurų) baudą už kiekvieną nustatytą tokį pažeidimą.
Paslaugų teikėjas uždelsęs paslaugų įvykdymą Sutartyje nustatytais terminais ir nepateikęs Užsakovui pagrįstų įrodymų, pateisinančių Paslaugų suteikimo vėlavimą, Užsakovui moka 50 (penkiasdešimt) eurų baudą už kiekvieną uždelstą dieną. Bauda išskaičiuojama iš Paslaugų teikėjui mokamos sumos.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-08-12
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-08-12
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 37490941
Faksas:
+370 37324164
Interneto adresas:
https://kat.teismas.lt/
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Perkančioji organizacija teikėjų pretenzijas ir skundus nagrinėja vadovaudamasi Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2024-07-29
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |