VIETINIŲ KELIŲ IR GATVIŲ STATYBOS, REKONSTRUKCIJOS, KAPITALINIO IR PAPRASTOJO REMONTO PROJEKTŲ PARENGIMO IR PROJEKTŲ VYKDYMO PRIEŽIŪROS PASLAUGOS

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Jonavos rajono savivaldybės administracija
188769070
Žeimių g. 13
Jonava
55158
LT
Asmuo ryšiams: Irena Pranaitė
Telefonas: +370 34950030
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.jonava.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=617744
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

VIETINIŲ KELIŲ IR GATVIŲ STATYBOS, REKONSTRUKCIJOS, KAPITALINIO IR PAPRASTOJO REMONTO PROJEKTŲ PARENGIMO IR PROJEKTŲ VYKDYMO PRIEŽIŪROS PASLAUGOS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

71300000  -  Inžinerijos paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Vietinių kelių ir gatvių statybos, rekonstrukcijos, kapitalinio ir paprastojo remonto projektų parengimo paslaugos ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos: Vietinių kelių ir gatvių statybos ir rekonstrukcijos Techninių projektų parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos bei vietinių kelių ir gatvių kapitalinio ir paprastojo remonto Techninių darbo projektų parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 440500.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Vietinių kelių ir gatvių statybos ir rekonstrukcijos Techninių projektų parengimo ir projektų vykdymo priežiūros paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71300000  -  Inžinerijos paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Jonavos r.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Vietinių kelių ir gatvių statybos ir rekonstrukcijos Techninių projektų parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos. Perkančioji organizacija numato sudaryti 3 metų paslaugų teikimo sutartį. Sutarties pratęsimas nenumatomas. Sutartyje numatomi preliminarūs užsakomų paslaugų kiekiai, sutarčiai taikoma fiksuoto įkainio su peržiūra kainodara.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 150000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 38
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimas vykdomas elektroninėmis priemonėmis, visa informacija skelbiama CVP IS.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Vietinių kelių ir gatvių kapitalinio ir paprastojo remonto Techninių darbo projektų parengimo ir projektų vykdymo priežiūros paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71300000  -  Inžinerijos paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Jonavos r.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Vietinių kelių ir gatvių kapitalinio ir paprastojo remonto Techninių darbo projektų parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos. Perkančioji organizacija numato sudaryti 3 metų paslaugų teikimo sutartį. Sutarties pratęsimas nenumatomas. Sutartyje numatomi preliminarūs užsakomų paslaugų kiekiai, sutarčiai taikoma fiksuoto įkainio su peržiūra kainodara.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 290500.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 38
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimas vykdomas elektroninėmis priemonėmis, visa informacija skelbiama CVP IS.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjas, teikdamas pasiūlymą, pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) pagal konkurso sąlygų 4 priedą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjas ir subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi, atitinka pirkimo dokumentuose nustatytus reikalavimus (pašalinimo pagrindų nebuvimą, jeigu taikytina, kvalifikacijos reikalavimus bei reikalavimus dėl kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų).
EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę, adresu http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/, o užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas kartu su pasiūlymu. Atskirą EBVPD turi pateikti:
1. tiekėjas;
2. kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė);
3. kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiamasi (tiekėjo pirkimo sutarties vykdymui pasitelkiamas trečiasis asmuo, kurio kvalifikacija tiekėjas remiasi, kad atitiktų kvalifikacijos reikalavimus).
Perkančioji organizacija netikrina subtiekėjų, kurių pajėgumais tiekėjas nesiremia (tiekėjo pirkimo sutarties vykdymui pasitelkiamas trečiasis asmuo, kurio kvalifikacija tiekėjas nesiremia, kad atitiktų kvalifikacijos reikalavimus), pašalinimo pagrindų.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Tiekėjas turi turėti:
1) Ne mažiau kaip 1 specialistą:
- kuris LR statybos įstatymo nustatyta tvarka turi teisę būti ypatingo statinio projekto vadovu statinių grupėje: susisiekimo komunikacijos: keliai ir gatvės;
bei
- kuris turi ne mažesnę kaip 2 (dviejų) metų projektų vadovo darbo patirtį ypatingų statinių grupėje: susisiekimo komunikacijos: keliai ir gatvės;
2) Ne mažiau kaip 1 specialistą:
- kuris LR statybos įstatymo nustatyta tvarka turi teisę būti ypatingo statinio projekto dalies vadovu statinių grupėje: inžineriniai tinklai: vandentiekio ir nuotekų šalinimo, elektros, ryšių (telekomunikacijų), kiti inžineriniai tinklai;
Pateikiama:
Pateikiama:
1. siūlomų specialistų sąrašas, kuriame nurodomi specialistų vardai, pavardės, santykių su tiekėjų forma ir pareigos, kurioms siūlomas specialistas (šių konkurso sąlygų 2 priedas);
2. specialistų kvalifikacijos atestatų, kvalifikacijos pažymėjimų, išsilavinimą patvirtinančių diplomų ar atitinkamos užsienios šalies institucijos išduotų dokumentų, teisės pripažinimo pažymų, ar kitų lygiaverčių dokumentų, patvirtinančių siūlomų specialistų teisę atlikti perkamas paslaugas, kopijos.
3. specialisto (-ų) darbo patirties aprašymo (-ų) ar kitų dokumentų, patvirtinančių, jog siūlomas (-i) specialistas (-ai) turi ne mažesnę nei 2 (dviejų) metų projektų vadovo darbo patirtį ypatingų statinių grupėje: susisiekimo komunikacijos: keliai ir gatvės, kopijos
Pateikiama skaitmeninė dokumento kopija
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Finansavimo šaltinis – Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) lėšos pagal Kelių priežiūros ir plėtros programą ir savivaldybės biudžeto lėšos. Atsižvelgiant į tai, kad perkančioji organizacija kiekvienais metais pasirašo finansavimo sutartį su LAKD, perkančiajai organizacijai reikalingi ilgesni nei 30 k.d. apmokėjimo terminai. Todėl už paslaugas, finansuojamas LAKD, perkančioji organizacija atsiskaitys mokėjimo pavedimu per 3 darbo dienas po lėšų gavimo iš LAKD, bet ne vėliau kaip per 60 k.d. nuo paslaugų suteikimo dienos. Sutartyje numatyta bauda - 5% pradinės sutarties vertės, bei delspinigiai - 0,03% nuo nesuteiktų paslaugų kainos/vėluojamos sumokėti sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-03-03
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2022-06-03
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-03-03
Vietos laikas:  09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Su CVP IS priemonėmis pateiktais tiekėjų pasiūlymais pradinis susipažinimas vyks elektroniniu būdu Viešojo pirkimo komisijos posėdyje.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Dalyviai turi teisę pateikti pretenziją perkančiajai organizacijai Viešųjų pirkimų įstatymo 102 straipsnyje nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-01-25
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.