Vilniaus paveikslų galerijos (VPG) kavinės, darbo kabineto patalpų interjero, statybos ir tvarkybos darbų projekto parengimo bei projekto vykdymo priežiūros paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos nacionalinis dailės muziejus
190756087
Didžioji g. 4
Vilnius
01128
LT
Asmuo ryšiams:
Aušrinė Mačėnienė
Telefonas:
+370 52628030
El. paštas:
ausrine.maceniene@lndm.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
www.lndm.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6350
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=745136Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=745136&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Biudžetinė įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Laisvalaikis, kultūra ir religija
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Vilniaus paveikslų galerijos (VPG) kavinės, darbo kabineto patalpų interjero, statybos ir tvarkybos darbų projekto parengimo bei projekto vykdymo priežiūros paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkančioji organizacija numato įsigyti Vilniaus paveikslų galerijos (VPG) kavinės ir darbo kabineto patalpų statybos ir tvarkybos darbų bei interjero projekto parengimą. Planuojamas tvarkyti pastatas (dalis pirmo jo aukšto) – rūmų komplekso, vad. Chodkevičių, rūmai (KVR kodas 676). Adresas – Didžioji g. 4, Vilnius. Projektinės dokumentacijos pristatymo vieta – Didžioji g. 4, Vilnius. Tikslesni reikalavimai pirkimo objektui nustatyti Techninėje specifikacijoje.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71220000
-
Architektūrinio projektavimo paslaugos
71248000
-
Projektų ir dokumentacijos priežiūra
79932000
-
Interjero projektavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Didžioji g. 4, Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančioji organizacija numato įsigyti Vilniaus paveikslų galerijos (VPG) kavinės ir darbo kabineto patalpų statybos ir tvarkybos darbų bei interjero projekto parengimą. Planuojamas tvarkyti pastatas (dalis pirmo jo aukšto) – rūmų komplekso, vad. Chodkevičių, rūmai (KVR kodas 676). Adresas – Didžioji g. 4, Vilnius. Projektinės dokumentacijos pristatymo vieta – Didžioji g. 4, Vilnius. Tikslesni reikalavimai pirkimo objektui nustatyti Techninėje specifikacijoje.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
61
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Galimybė sutartį dėl Projektavimo paslaugų pratęsti 2 mėn., jeigu projektavimo metu paaiškėtų, kad projektuojamų patalpų statybų rūšis ne paprastasis, o kapitalinis remontas;
Bendra Sutarties trukmė gali būti pratęsta, jeigu suėjus Priežiūros paslaugų terminui vis dar yra vykdomi/arba tik pradedami vykdyti rangos darbai - laikotarpiui, reikalingam užbaigti priežiūros paslaugas
Bendra Sutarties trukmė gali būti pratęsta, jeigu suėjus Priežiūros paslaugų terminui vis dar yra vykdomi/arba tik pradedami vykdyti rangos darbai - laikotarpiui, reikalingam užbaigti priežiūros paslaugas
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas dalyvaujantis pirkime turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimo, kvalifikacinius reikalavimus, taip pat aplinkos apsaugos vadybos sistemų standartus. Tiekėjas su pasiūlymu turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD).
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.1)
Informacija apie tam tikrą profesiją
Paslaugą gali teikti tik tam tikros profesijos asmenys
Nurodykite atitinkamą įstatymą ar kitą teisės aktą:
Architektų atestavimas ir teisės pripažinimas vykdomas, įgyvendinant Lietuvos Respublikos statybos įstatymą ir vadovaujantis statybos techniniu reglamentu STR 1.02.01:2017 „Statybos dalyvių atestavimo ir teisės pripažinimo tvarkos aprašas".
Fiziniai asmenys, siekiantys gauti atestatus, suteikiančius teisę vykdyti atitinkamos specializacijos nekilnojamojo kultūros paveldo apsaugos veiklą turi atitikti Lietuvos Respublikos nekilnojamojo kultūros paveldo apsaugos įstatymo (toliau – Įstatymas) 23(1) straipsnyje nurodytus kvalifikacinius reikalavimus.
Fiziniai asmenys, siekiantys gauti atestatus, suteikiančius teisę vykdyti atitinkamos specializacijos nekilnojamojo kultūros paveldo apsaugos veiklą turi atitikti Lietuvos Respublikos nekilnojamojo kultūros paveldo apsaugos įstatymo (toliau – Įstatymas) 23(1) straipsnyje nurodytus kvalifikacinius reikalavimus.
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymo užtikrinimas - netesybos (delspinigiai ir bauda). Užsakovas už Projektavimo paslaugas atsiskaito per 30 dienų po paslaugos atlikimo, o už Priežiūros paslaugas - proporcingai rangos darbams iki 70 proc., o 30 proc. - po statybos užbaigimo. Nėra reikalaujama, kad pasiūlymą laimėjusi tiekėjų grupė sudarytų tam tikrą teisinę formą. Atliekamas žaliasis pirkimas.
Už Projektavimo paslaugų vėlavima projektuotojas moka 0,02 proc. už kiekvieną dieną nuo Projektavimo paslaugų vertės. Jeigu Užsakovas neatsiskaito laiku už Projektavimo paslaugas, jis moka 0,02 proc. delspinigius nuo Sutarties vertės arba 0,02 proc. nuo Priežiūros paslaugų vertės. Tiekėjui gali būti skirta 200 eurų baudą už nedalyvavimą susirinkimuose.
Už Projektavimo paslaugų vėlavima projektuotojas moka 0,02 proc. už kiekvieną dieną nuo Projektavimo paslaugų vertės. Jeigu Užsakovas neatsiskaito laiku už Projektavimo paslaugas, jis moka 0,02 proc. delspinigius nuo Sutarties vertės arba 0,02 proc. nuo Priežiūros paslaugų vertės. Tiekėjui gali būti skirta 200 eurų baudą už nedalyvavimą susirinkimuose.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-01-19
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-01-19
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Apygardos teismas
01140
Vilnius
01140
LT
Telefonas:
+370 70668367
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://vat.teismas.lt/
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka
VI.5)
Paskelbimo data
2023-12-27
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |