VILNIUS TECH objektų apsaugos paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Vilniaus Gedimino technikos universitetas
111950243
Saulėtekio al. 11
Vilnius
10223
LT
Asmuo ryšiams:
Česlava Vaznienė
Telefonas:
+370 52370670
El. paštas:
ceslava.vazniene@vilniustech.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vilniustech.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6138
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=725045Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=725045&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
VILNIUS TECH objektų apsaugos paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79713000
-
Apsaugos paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Vilniaus Gedimino technikos universitetas (toliau – VILNIUS TECH) numato atlikti VILNIUS TECH objektų apsaugos paslaugų pirkimą.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 748000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45312200
-
Apsaugos nuo įsilaužimo signalizacijos sistemų montavimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančioji organizacija numato įsigyti VILNIUS TECH objektų apsaugos paslaugas, kurios apima objektų techninės apsaugos, įrangos aptarnavimo ir techninės priežiūros, fizinės apsaugos, papildomos įrangos montavimo paslaugas, šios paslaugos turi būti teikiamos pastatuose ir objektuose Vilniuje ir Vilniaus rajone.
Detalus paslaugų apimties ir reikalavimų aprašymas pateiktas specialiųjų pirkimo sąlygų 7 priede „Sutarties projektas“ ir 2 priede „Techninė specifikacija“.
Detalus paslaugų apimties ir reikalavimų aprašymas pateiktas specialiųjų pirkimo sąlygų 7 priede „Sutarties projektas“ ir 2 priede „Techninė specifikacija“.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 748000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
20
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis ir tiekėjo atitiktį nustatytiems kvalifikacijos reikalavimams. EBVPD parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma EBVPD standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti EBVPD elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
2. Reikalavimai dėl teisės verstis atitinkama veikla.
2.1. Tiekėjas turi teisę verstis pirkimo sutarčiai vykdyti reikalinga veikla, t. y. ginkluota asmens ir turto sauga.
2.2. Tiekėjas turi teisę atlikti statinio dalies specialiuosius darbus ypatingų statinių kategorijoje: elektrotechnikos (statinio apsauginės signalizacijos, gaisrinės saugos (signalizacijos) inžinerinių sistemų įrengimas), statinių grupė: negyvenamieji pastatai (pogrupiai: mokslo paskirties statiniai.
2. Reikalavimai dėl teisės verstis atitinkama veikla.
2.1. Tiekėjas turi teisę verstis pirkimo sutarčiai vykdyti reikalinga veikla, t. y. ginkluota asmens ir turto sauga.
2.2. Tiekėjas turi teisę atlikti statinio dalies specialiuosius darbus ypatingų statinių kategorijoje: elektrotechnikos (statinio apsauginės signalizacijos, gaisrinės saugos (signalizacijos) inžinerinių sistemų įrengimas), statinių grupė: negyvenamieji pastatai (pogrupiai: mokslo paskirties statiniai.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Sutarties įvykdymo užtikrinimo būdas yra Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantija ar draudimo bendrovės laidavimas. Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo dydis – 45 000,00 eurų.
2. Užsakovas su Vykdytoju atsiskaito einamąjį mėnesį, ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų po sąskaitos – faktūros gavimo dienos.
3. Per 5 kalendorines dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos pateikti Užsakovui draudimo bendrovės liudijimo (poliso) kopiją, įrodančią, kad Vykdytojas yra apsidraudęs veiklos civilinės atsakomybės draudimu ne mažesnei nei 2 000 000,00 (du milijonai) eurų sumai visam Sutarties vykdymo laikotarpiui.
4. Detalesnė informacija apie pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo būdus ir atsiskaitymo su Vykdytoju tvarką nurodyta pirkimo sutarties projekte.
2. Užsakovas su Vykdytoju atsiskaito einamąjį mėnesį, ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų po sąskaitos – faktūros gavimo dienos.
3. Per 5 kalendorines dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos pateikti Užsakovui draudimo bendrovės liudijimo (poliso) kopiją, įrodančią, kad Vykdytojas yra apsidraudęs veiklos civilinės atsakomybės draudimu ne mažesnei nei 2 000 000,00 (du milijonai) eurų sumai visam Sutarties vykdymo laikotarpiui.
4. Detalesnė informacija apie pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo būdus ir atsiskaitymo su Vykdytoju tvarką nurodyta pirkimo sutarties projekte.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-08-31
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-08-31
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-08-21
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |