Virtas kiaulienos kumpis
Skelbimas apie sutarties skyrimą
Pirkimo procedūros rezultatai
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos
135163499
Eivenių g. 2, LT-50161 Kaunas
Kaunas
50161
LT
Asmuo ryšiams:
Jurgita Gustevičienė
Telefonas:
+370 37787458
El. paštas:
jurgita.gusteviciene@kaunoklinikos.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoklinikos.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2153
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Virtas kiaulienos kumpis
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
15131400
-
Kiaulienos produktai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Virtas kiaulienos kumpis
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.1.7)
Bendra pirkimo vertė
Vertė be PVM:
22140.00
EUR
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
15131400
-
Kiaulienos produktai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
LSMUL, Eivenių g. 2, Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Virtas kiaulienos kumpis - orientacinis kiekis 6 000 kg
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.1)
Ankstesnis skelbimas apie šią procedūrą
Skelbimo Europos Sąjungos oficialiajame leidinyje numeris:
2022/S 210-601159
2022-690054
V dalis: Sutarties skyrimas
Sutarties Nr.: SUT-23-0002
Pavadinimas: Virtas kiaulienos kumpis
V.2)
Sutarties skyrimas
V.2.1)
Sutarties sudarymo data
2023-01-02
V.2.2)
Informacija apie pasiūlymus
Gautų pasiūlymų skaičius:
5
Elektroninėmis priemonėmis gautų pasiūlymų skaičius:
5
Sutartis paskirta ekonominės veiklos vykdytojų grupei
:
neV.2.3)
Rangovo pavadinimas ir adresas
UAB "Samsonas"
133140587
Europos pr. 38
Kaunas
46369
LT
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Rangovas yra MVĮ : ne
V.2.4)
Informacija apie sutarties/pirkimo dalies/koncesijos vertę (be PVM)
Bendra sutarties / pirkimo dalies vertė:
22140.00
EUR
VI dalis: Papildoma informacija
VI.3)
Papildoma informacija
Mokėjimo sąlygos:
1. Vykdant Sutartį, vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo
22 straipsnio 3 dalimi, sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu.
Elektroninės sąskaitos faktūros, atitinkančios Europos elektroninių sąskaitų
faktūrų standartą, teikiamos Tiekėjo pasirinktomis priemonėmis. Europos
elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės sąskaitos
faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“
priemonėmis (informacinės sistemos „E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu
https://www.esaskaita.eu). Jeigu yra informacinės sistemos „E. sąskaita“
pažeidimų, dėl kurių negalimas Pirkėjo ir Tiekėjo bendravimas ir keitimasis
informacija naudojantis šia sistema, vykdant Sutartį sąskaitos faktūros gali būti
teikiamos ne elektroninėmis priemonėmis. Šiame punkte elektroninė sąskaita
faktūra suprantama kaip sąskaita faktūra, išrašyta, perduota ir gauta tokiu
elektroniniu formatu, kuris sudaro galimybę ją apdoroti automatiniu ir
elektroniniu būdu.
2. Avansinis mokėjimas: nenumatomas.
3. Pirkėjas mokėjimus už perduotas Prekes/suteiktas Paslaugas atlieka ne vėliau
kaip:
3.1. per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po Prekių pristatymo/Paslaugų
suteikimo, kai Pirkėjas gauna sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą;
3.2. jeigu sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo diena neaiški, –
per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Prekių gavimo/Paslaugų suteikimo
dienos. Sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo diena yra laikoma
neaiškia, jeigu sąskaita faktūra arba lygiavertis dokumentas Pirkėjui išrašytas ir
išsiųstas nesinaudojant elektroninėmis priemonėmis;
3.3. kai Pirkėjas sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą gauna anksčiau, negu
jam pristatytos Prekės/suteiktos Paslaugos, – per 30 (trisdešimt) kalendorinių
dienų nuo Prekių gavimo/Paslaugų suteikimo dienos.
4. Prekių pristatymo/gavimo/Paslaugų suteikimo diena laikytina Prekių/Paslaugų
perdavimo Pirkėjui, t. y. perdavimo–priėmimo akto pasirašymo, diena.
5. Tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėjais galimybė: yra.
1. Vykdant Sutartį, vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo
22 straipsnio 3 dalimi, sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu.
Elektroninės sąskaitos faktūros, atitinkančios Europos elektroninių sąskaitų
faktūrų standartą, teikiamos Tiekėjo pasirinktomis priemonėmis. Europos
elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės sąskaitos
faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“
priemonėmis (informacinės sistemos „E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu
https://www.esaskaita.eu). Jeigu yra informacinės sistemos „E. sąskaita“
pažeidimų, dėl kurių negalimas Pirkėjo ir Tiekėjo bendravimas ir keitimasis
informacija naudojantis šia sistema, vykdant Sutartį sąskaitos faktūros gali būti
teikiamos ne elektroninėmis priemonėmis. Šiame punkte elektroninė sąskaita
faktūra suprantama kaip sąskaita faktūra, išrašyta, perduota ir gauta tokiu
elektroniniu formatu, kuris sudaro galimybę ją apdoroti automatiniu ir
elektroniniu būdu.
2. Avansinis mokėjimas: nenumatomas.
3. Pirkėjas mokėjimus už perduotas Prekes/suteiktas Paslaugas atlieka ne vėliau
kaip:
3.1. per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po Prekių pristatymo/Paslaugų
suteikimo, kai Pirkėjas gauna sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą;
3.2. jeigu sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo diena neaiški, –
per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Prekių gavimo/Paslaugų suteikimo
dienos. Sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo diena yra laikoma
neaiškia, jeigu sąskaita faktūra arba lygiavertis dokumentas Pirkėjui išrašytas ir
išsiųstas nesinaudojant elektroninėmis priemonėmis;
3.3. kai Pirkėjas sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą gauna anksčiau, negu
jam pristatytos Prekės/suteiktos Paslaugos, – per 30 (trisdešimt) kalendorinių
dienų nuo Prekių gavimo/Paslaugų suteikimo dienos.
4. Prekių pristatymo/gavimo/Paslaugų suteikimo diena laikytina Prekių/Paslaugų
perdavimo Pirkėjui, t. y. perdavimo–priėmimo akto pasirašymo, diena.
5. Tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėjais galimybė: yra.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-01-16
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |